woensdag 13 augustus 2008

Reis en dag 2

We zijn eindelijk in Florida en dat is natuurlijk top.. Maar we hebben wel een moeilijke vliegreis achter de rug...

We vertrokken goed vanaf Amsterdam maar op New york moesten 45 minuten wachten op een gate... Mieke en ik wachten op de koffers en toen naar de gate gerend.. Ik kreeg ondertussen een astmaaanval dus dat was niet echt lekker... We waren er: NO sorry m'am its away its your fault... Oftwel een arrogant wijf daar bleegh..

Toen viel ik bijna flauw en kwam de ambulance bij de Gate... Moest bijna naar het ziekenhuis voor zuurstof en me bloeddruk was wat aan de hoge kant... Gelukkig ging het naar een tijdje goed en een vrouw van Delta zag dit..

Ze kwam op ons af en zei dat we slechte service hadden gehad van Delta....
We kregen de volgende vlucht 3 uur later en nieuwe tickets...

Ik keek op de tickets: Breezeway... Humm breezeway
Bussiness.. Elite class!!!!

We zaten dus van NY naar ORL eerste klas gratis! Heeft het toch nog wat opgeleverd... In new york ging we ook laat weg dus we kwamen rond middernacht daar aan...

Auto snel opgehaald en toen weggegaan naar hotel. Nadat Mieke gewend was aan de auto :P want het is natuurlijk een grote bak..

Aangekomen in hotel kregen we een kamer met balkon precies zoals we wouden...
Nu zijn we in Millenia mall en ik heb net bij A&F geshopd...

Michiel als je dit leest we hebben je Tshirt van Sexually Liberal enz... het was 30 $
Mama staat nu in de rij voor applestore... ik heb hoesje en cadeaukaart uitgezocht...

Morgen naar Universal en we gaan zo nog naar International Drive...

Wat is Amerika toch super!

Geen opmerkingen: