maandag 25 augustus 2008

Dag 13 - Luier en inkoop dag

Deze dag moest ik echt even uitslapen.. Ik was namelijk zo moe van al dat parken aflopen en daar en her naartoe.. Dus dat heb ik toen ook gedaan.. Voelde me meteen weer beter en lekker fit..!

Omdat ik een nieuwe camera heb gingen we even kijken bij de circuit city of ze lenzen hadden maar uiteindelijk niks daar gekocht... Ook nog naar een camera outlet geweest maar dat was niks... een beetje sjoemelig zeg maar... Voor de rest moesten we voor michiel nog wat kopen en ik wou ook nog wat hebben dus zijn we ook nog relext naar de Millenia Mall geweest.. Het blijft de leukste en mooiste mall... Dus daar lekker bij de foodcourt gezeten en een Vivvano Banana Mango smoothie gekocht! Die is echt zo lekker!

Voor de rest hebben we de hele dag bij het zwembad gelegen.. Je moet wat toch?

Geen opmerkingen: