donderdag 21 augustus 2008

Dag 9 - Nogsteeds alleen regen en wind...

Die stomme Fay blijft maar hangen hier en dat is echt vervelend...

Vandaag dan maar besloten op naar de Prime outlets te gaan en daar te gaan winkelen... Bleek een superleuke outlet centrum te zijn en ik heb een mooie Kenneth Cole tas voor weinig gescoord! en dat voor helemaal leer! Voor de rest hebben we niks daar gekocht. Mieke wat leuke schoenen en thats it..

Nadat we dat hadden gehad reden we door naar de Millenia mall.. Mieke had namelijk iets gekocht en dat wou ze niet meer dus dat gingen we terug brengen onder het mom dat ze een allergische reactie van de make-up had gekregen :-P Dat was echt heel snel gegaan en voordat we het wisten was het geld weer terug gestort...

Snel naar de foodcourt gegaan daar wat chicken fingers gegeten en toen naar de Abercrombie & Fitch gelopen... Daar heel lang rondgekeken voor een leuke blouse maar ze waren gewoon niet geschikt voor me.. Ik wou nog een tshirt hebben dus heb nu een rode met witte letters waar van onder naar beneden Abercrombie& Fitch op staat...! We wouden nog een tshirt hebben met lange mouwen voor me maar op een of andere manier waren ze allemaal niet zo leuk bij me! Toen op een geven moment we een leuke zagen met een zak aan de voorkant en opstaande kraag [Hensley] dachten we dat we de goede hadden gezien.. Alleen viel medium echt super klein maar dan ook echt heel klein... Toen kwam de innerlijke mieke naar buiten en zij naar een store assistent gelopen en gezegd dat ze maar de Large moesten pakken want hij viel klein.. Voor we het wisten kregen we hem in onze handen geduwd en werd het rek bijgevuld dus ook nog een grijze gepakt [Deze was blauw]... Nadat mama haar luchtje had gekocht gingen we dan maar naar het hotel... en daar deed ik iets wat ik bijna nooit doe..

Weet je al wat het is? het is:.... sporten..!! haahah. Het was echt super lekker om even te doen en we hebben alles er even lekker uitgezweet... Toen lekker hier in bad geweest en toen zijn we gaan eten bij de Lobster House.... Was echt super lekker... Nu zit ik achter de computer en ik hoor de wind gieren op het balkon.. Gelukkig gaat Fay langzaamaan weg dus dat is mooi.. Morgen willen we graag naar een Park toe dus we gaan gewoon weer ook al als het regent... Morgen dus naar Hollywood studios! we hebben er zin an!


Geen opmerkingen: